Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ninebot Mini Pro by Segway sau alte discutii despre vehicule electrice

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ninebot Mini Pro by Segway sau alte discutii despre vehicule electrice

    Va prezint cea mai tare traznaie pe care mi-am cumparato de foarte mult timp.

    Am facut cu ea deja 300km, fac cu ea pana la serivici 15min daca merg relaxat si 13min daca merg mai la limita. Distanta acasa-birou e 3.5km.

    I-am facut si cateva modificari, in sensul ca i-am cumparat cric, roti hibride (mai mari) si aripi custom, ca nu mai intrau rotile noi in aripile originale.

    Autonomia e cam de 20-25km in functie de traseu si greutate.

    Recomand sa incercati, face toti banii.

  • #2
    Pare interesanta jucaria. Vad ca are 54,3V,310wh baterie si 2x400w, 12,8kg, 18km/h si maxim 30km autonomie declarata. Totusi, mi-ar fi usor teama sa merg cu 18km/h fara sa am ghidon si frana pe care sa ma pot baza cat de cat.

    Eu unul sunt interesat de achizitia unei trotinete electrice de la Joyor, am testat modelul Allegria(F5s) a unui amic, o trotineta de 2700ron 48V 624Wh cu motor de 500W, sub 14kg care a prins cu mine(88kg) si bateria cam 70% 37km/h pe plat, iar autonomia la mers normal sare de 40km. Au inclusiv modele cu suspensii fata + spate, frane pe disc, roti de 10" cu autonomie de pana la 100km, in functie de greutate si stilul de mers, pe la 4300ron. Dpmdv astea sunt viitorul pentru transportul eficient si ieftin in orasele aglomerate. Desi initial ma uitam dupa biciclete electrice, trotineta e mult mai practica, mai ieftina, iar daca te prinde ploaia poti sa o pliezi si urci in autobuz, metrou, poti sa o iei lejer in lift, sa o urci in casa, sa o bagi in portbagaj, fiind mult mai mica si mai usoara, iar viteza la "drum intins" poate fi mentinuta usor in zona 25-30km/h cu o autonomie extraordinara.
    Last edited by H_O_N_D_A; 05-08-2018, 10:33 AM.

    Comment


    • #3
      Sint de acord cu tot ce spui tu, eu insa vad si alte probleme, evident ma refer doar la tara noastra, pe unde o sa circule cohortele de trotinetisti ? Printre masini e periculos pentru ei iar pe trotuar pentru pietoni. Mai merge omul cu un copil sau cu un catel si da unul de asta peste tine. Eu deja am fost lovit de doua ori de biciclisti din spate, o data chiar destul de rau
      Hala Los Blancos El Mejor Equipo Del Mundo!

      Real Madrid Y Nada Más!

      Comment


      • #4
        Tantalai vor fi mereu. In Bucuresti de exemplu trotuarele sunt foarte late fata de Pitesti, e alta treaba, chiar se poate merge decent. In Bucuresti cu masina de multe ori viteza medie de deplasare e de 10km/h, ce poate fi depasita lejer cu o trotineta electrica mergand foarte incet si atent, dar cum ziceam tantalai care vor face necazuri vor fi mereu. A, sa nu mai pomenesc de locurile de parcare care sunt o problema si prin tara, nu numai in capitala. Fara bunavointa si atentie pentru ceilalti cu care impartim strada/trotuarul nu o sa dam inainte.

        P.S. Am mers si merg in Bucuresti cu masina, motocicleta, bicicleta, role, doar pe trotineta nu m-am dat. Incepe sa devina de-a dreptul deprimant traficul din Bucuresti cat si Pitesti pentru masina, trebuie putin curaj pentru mijloacele alternative cand se poate, dar sunt constient ca nu se vor da capsunarii jos din X5 sa o arda cu ratb sau trotineta.
        Last edited by H_O_N_D_A; 05-08-2018, 02:47 PM.

        Comment


        • #5
          Acum o ora treceam pe Dorobanti in zona Perla si am vazut un motociclist cu un motor mare, cum circula pe pista de biciclete, care pista e trasata pe mijlocul trotuarului, nu pe exterior cum e normal, chiar pe mijloc .

          Click image for larger version

Name:	perla.jpg
Views:	1
Size:	40.7 KB
ID:	180
          Last edited by bogdanozaurus; 05-08-2018, 03:33 PM.
          Hala Los Blancos El Mejor Equipo Del Mundo!

          Real Madrid Y Nada Más!

          Comment


          • #6
            Echivalentul pe doua roti al capsunarului cu X5.

            Comment


            • #7
              Da dar si dobitocii aia, cum i-a dus mintea sa traseze asa pista de biciclete ???

              PS Tare greu e de pus o poza aici
              Hala Los Blancos El Mejor Equipo Del Mundo!

              Real Madrid Y Nada Más!

              Comment


              • #8
                Eu ma dau spre munca si inapoi cu un Xiaomi M365.
                Cumparat cu 1650lei de pe alixpress (costa undeva la 3000lei la noi), si-a facut treaba cu varf si indesat. Habar nu aveam cat de fun pot fi trotinetele astea.
                Am de mers 6km de acasa pana la munca si ii fac in aproximativ 16min. Trafic 0, tai vreo 2 parcuri, etc.

                Autonomia este undeva intre 20 si 30km in functie de stilul de mers, insa eu o incarc zilnic ca sa fie mai safe .
                M-am aruncat la ea din cauza pretului, insa daca as avea mai multi bani, cred ca as merge si eu pe un Joyor pentru viteza. Uneori simt ca ar merge sa mai dau daca as avea "caluti" .

                Comment


                • #9
                  E stabila dracia asta? Care-s sansele sa pleci cu ea la serviciu si sa-ti rupi gatul pe drum?

                  Comment


                  • #10
                    Apropo de pe unde poti merge cu chestii de genul asta, exista un proiect pentru construirea unor piste de biciclete prin tot orasul Bucuresti. Personal nu inteleg unde anume se vor face aceste piste, de undeva trebuie taiat pentru a face asta. In fine, vedem ce-o iesi.
                    http://www.capital.ro/firea-a-primit...biciclete.html

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mudpie View Post
                      E stabila dracia asta? Care-s sansele sa pleci cu ea la serviciu si sa-ti rupi gatul pe drum?
                      Initial mi s-a parut mai fragila decat o bicicleta, insa cu timpul mi se pare mult mai misto.

                      Pro:
                      - Zero transpiratie
                      - Efortul inca exista ca sa iti tii balansul, deci slabesti putin
                      - Te strecori imediat, poti sa alternezi cu trotuarul destul de des, mai ales ca este mica si nu pare impunatoare ca bicicleta sa sperii pietonii
                      - ~20de bani pe incarcare = ~30km = profit
                      - costuri reduse de intretinere. In principiu nu are ce sa se strice la ea si umblu in ghiozdan cu o mini pompa si o solutie de camera in caz ca se sparge (am cacuciucuri cu aer)
                      - ajung la 25km/h instant

                      Cons:
                      - trebuie sa ai grija la borduri fiind destul de joasa, si avand battery pack-ul in deck. Este protejat de o placa mare de plastic, dar totusi trebuie sa ai grija.
                      - nu pot sa merg cu o singura mana pe ghidon (cand vreau sa ma scarpin, sau sa semnalizez e foarte dificil). Risti sa iti fuga ghidonul imediat, mai ales la viteza.
                      - pretty heavy. Am incercat sa intru cu ea in mall odata pliata si mi-a fost greu. Mai simplu a fost sa o plimb pe langa mine ca pe domnisoara.

                      De cand mi-am luat-o, am renuntat si la masina si la bicicleta si la mersul pe jos la munca. Este mult prea fun si ajung imediat la munca fara pic de efort.
                      Chiar si la shopping ma duc cu ea, daca am ghiozdan la mine. Am intrat cu ea in aproape toate hypermarketurile si nu a zis nimeni nimic .

                      Legat de stabilitate, trebuie sa ai grija. Te poti accidenta mult mai repede decat cu o bicicleta, insa mi se pare ca poti sari mult mai repede si mai usor de pe ea in caz de accident.
                      Trebuie sa ai grija la gropi si trotuare, pt ca ai rotile mici.

                      Oricum, raman fan trotineta electrica. Abia astept sa pun mana pe mai mult bani si sa imi iau una mai puternica .

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu noutati. Dupa aproximativ 400 de KM s-a rupt bara de directie, se pare ca este o greseala de proiectare si are un punct sensibil. Problema nu apare decat atunci cand ridici bara de directie mai sus, daca o lasi mereu la maxim in jos nu exista nici o problema.

                        Comment


                        • #13
                          Am scris la Segway si mi-au trimis o bara noua completa, fara costuri suplimentare, o mare bila alba pentru ei. Intre timp am mai citit si am gasit si o rezolvare pe termen lung la problema respectiva, un colier printat 3D din material foarte rezistent, prins cu 6 suruburi exact in zona critica.

                          Comment


                          • #14
                            Oribil ce s-a intimplat puteai sa o patesti rau de tot.
                            Si acum intrebarea pentru care am intrat aici, cum va asigurati trotinetele, de exemplu in fata magazinului ? Intreb pentru ca in momentul asta astept curierul cu trotineta
                            https://trotinetaelectrica.info/desi...-rider-trends/ ( doar ca am comandat-o rosie)

                            Hala Los Blancos El Mejor Equipo Del Mundo!

                            Real Madrid Y Nada Más!

                            Comment


                            • #15
                              • Nu a fost chiar asa de tragica problema, bara s-a rupt treptat, adica am vazut cu ceva timp inainte ca o sa cedeze.

                                Asta cu magazinele e o problema. Eu iau Segway-ul cu mine inaintru, din bara de directie iese un fel de prelungitor care transforma agregatul intr-un fel de troler si pot sa-l trag dupa mine fara probleme.

                                Oricum nu renunt la el, i-am cumparat si fetei mele unul ceva mai mic

                              Comment

                              Working...
                              X